stal. kl. 10.9 ocynk płatkowy

NIE WIESZ JAK
WYBRAC PRODUKT?
ZADZWOŃ:
+48 530 294 294

ocennaswgoogle

Średnica
Długość
M10x1,25
M12x1,25
M12x1,5
M14x1,5
M16x1,5
M18x1,5
M20x1,5
M24x2
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
80
Śruba z łbem sześciokątnym, drobnozwojna DIN 961 kl. 8.8 ocynk płatkowy

Śruba DIN 961 kl.10.9 Ocynk Płatkowy

Nowy produkt

Śruba z łbem sześciokątnym z gwintem drobnozwojnym 10x1,25x25 z pełnym gwintem DIN 961 klasa 10.9 ocynk płatkowy

Podane ceny są cenami za 1 sztukę

Więcej szczegółów

zł 0.00 brutto

DIN961
ISO8676
PN82105
Materiałstal
Wytrzymałość10.9
Pokrycieocynk płatkowy
Skok gwintudrobnozwojny
Gwintna całej długości trzpienia

Śruba z łbem sześciokątnym, z gwintem na całej długości trzpienia - drobnozwojnym w klasie 10.9 w ocynku płatkowym, spełniająca normę DIN 961

Śruba DIN 961 kl.10.9 Ocynk Płatkowy

Tabela wymiarów śruby sześciokątnej DIN 961

Ød nom
M8x1M10x1M12x1,5(M14x1,5)M16x1,5(M18x2)M20x1,5(M22x2)M24x2
Ød nom-M10x1,25M12x1,25--(M18x1,5)M20x2(M22x1,5)M24x1,5
k5,36,47,58,81011,512,51415
s
1317*19*22*24273032*36
Ød nom(M27x2)M30x2(M33x2)M36x3(M39x3)M42x3(M45x3)M48x3(M52x3)
Ød nom---------
k1718,72122,52526283033
s414650556065707580


Płatkowe powłoki cynkowe nanoszone nieelektrolitycznie należą aktualnie do najnowocześniejszych metod zabezpieczenia antykorozyjnego. W zależności od grubości stosowanej powłoki jej trwałość szacuje się nawet do 10 lat. Ze względu na całkowite wyeliminowanie wodorowania w procesie ocynku płatkowego, powłoka jest stosowana na śrubach, nakrętkach i innych elementach złącznych, posiadających twardość powyżej 10.9., które w procesie cynku galwanicznego lub ogniowego mogłyby pękać. Ogromną zaletą śrub cynkowanych płatkowo jest ich gładka powierzchnia, dzięki czemu można je stosować do precyzyjnego łączenia elementów. Elementy złączne cynkowane płatkowo znajdują szeroki wachlarz zastosowań w takich branżach jak motoryzacja, lotnictwo, energetyka czy przemysł.


Powłoka cechuje się:

  • Wysoką odpornością korozyjną, nawet 1000 godzin w komorze solnej do czerwonej korozji,

  • Całkowity brak Cr(VI),

  • Brak ryzyka nawodorowania detali,

  • Katodowa ochrona przeciwkorozyjna,

  • Technologia akceptowana przez branżę motoryzacyjną, energetyczną, lotniczą oraz wiodących dostawców we wszystkich dziedzinach nowych technologii,

  • Odpornością na organiczne rozpuszczalniki,

  • Odpornością na temperaturę do 180*C,

  • Możliwością różnych odcieni barw.

Produkt dodany do porównania