M8,4-M28

NIE WIESZ JAK
WYBRAC PRODUKT?
ZADZWOŃ:
+48 530 294 294
Średnica
Rozmiar
8,4(M8)
10,5(M10)
13(M12)
15(M14)
17(M16)
19(M18)
21(M20)
23(M22)
25(M24)
28(M27)
Wybierz
Podkładka okrągła płaska 300HV DIN 125A ocynk płatkowy M8,4-M28

Podkładka 300HV DIN 125A Ocynk Płatkowy M8,4-M28

Nowy produkt

Podkładka okrągła płaska, 300 HV, DIN 125 A ocynk płatkowy 300HV (140HV)

Podane ceny są cenami za 1 sztukę

Więcej szczegółów

zł 0.00 brutto

DIN125A
PN82006
Pokrycieocynk płatkowy
ISO7079
Materiałstal
Skok gwintuzwykły

Podkładka okrągła płaska, 300 HV, w ocynku płatkowym 300HV (140HV) spełniająca normę DIN 125 A

Podkładka 300HV DIN 125A Ocynk Płatkowy M8,4-M28

Tabela wymiarów podkładka DIN 125a

nom2,22,73,23,74,35,36,47,48,410,51315
Pod gwintM2M2,5M3M3,5M4M5M6M7M8M10M12M14
d12,22,73,23,74,35,36,47,48,410,51315
d25678910121416202428
nom0,30,50,50,50,811,61,61,622,52,5
nom171921232528313437404346
Pod gwintM16M18M20M22M24M27M30M33M36M39M42M45
d1171921232528313437404346
d2303437394450566066727885
nom333344455677
nom50545862667482879398104109
Pod gwintM48M52M56M60M64M72M80M85M90M95M100M105
d150545862667482879398104109
d29298105110115125140145160165175180
nom8899910121212121414


Płatkowe powłoki cynkowe nanoszone nieelektrolitycznie należą aktualnie do najnowocześniejszych metod zabezpieczenia antykorozyjnego. W zależności od grubości stosowanej powłoki jej trwałość szacuje się nawet do 10 lat. Ze względu na całkowite wyeliminowanie wodorowania w procesie ocynku płatkowego, powłoka jest stosowana na śrubach, nakrętkach i innych elementach złącznych, posiadających twardość powyżej 10.9., które w procesie cynku galwanicznego lub ogniowego mogłyby pękać. Ogromną zaletą śrub cynkowanych płatkowo jest ich gładka powierzchnia, dzięki czemu można je stosować do precyzyjnego łączenia elementów. Elementy złączne cynkowane płatkowo znajdują szeroki wachlarz zastosowań w takich branżach jak motoryzacja, lotnictwo, energetyka czy przemysł.


Powłoka cechuje się:

  • Wysoką odpornością korozyjną, nawet 1000 godzin w komorze solnej do czerwonej korozji,

  • Całkowity brak Cr(VI),

  • Brak ryzyka nawodorowania detali,

  • Katodowa ochrona przeciwkorozyjna,

  • Technologia akceptowana przez branżę motoryzacyjną, energetyczną, lotniczą oraz wiodących dostawców we wszystkich dziedzinach nowych technologii,

  • Odpornością na organiczne rozpuszczalniki,

  • Odpornością na temperaturę do 180*C,

  • Możliwością różnych odcieni barw.

Produkt dodany do porównania