z gw. na części długości trzpienia

NIE WIESZ JAK
WYBRAC PRODUKT?
ZADZWOŃ:
+48 530 294 294

ocennaswgoogle

Średnica
Długość
3
4
5
6
8
10
12
14
16
18
20
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
90
100
120
Śruba ISO 10642 NG kl.010.9 Ocynk Płatkowy

Śruba ISO 10642 NG kl.010.9 Ocynk Płatkowy

Nowy produkt

Śruba z łbem stożkowym z gniazdem sześciokątnym z gwintem na części długości trzpienia ISO 10642 klasa 010.9 ocynk płatkowy

Podane ceny są cenami za 1 sztukę

Więcej szczegółów

zł 0.00 brutto

DIN7991
Materiałstal
Pokrycieocynk płatkowy
Gwintna części długości trzpienia
ISO10642
Wytrzymałość010.9
Skok gwintuzwykły

Śruba z łbem stożkowym z gniazdem sześciokątnym, z gwintem na części długości trzpienia w klasie 010.9 w ocynku płatkowym, spełniająca normę ISO 10642

Śruba ISO 10642 NG kl.010.9 Ocynk Płatkowy

Tabela wymiarów śruby z łbem stożkowym ISO 10642 (DIN 7991)

Ød
M3M4M5M6M8M10M12(M14)M16M18*M20
P0,50,70,811,251,51,75222,52,5
bmin1820222428323640444252
Ødk  max
6,728,9611,213,4417,9222,426,8830,833,63340,32
Ødk  min5,547,539,4311,3415,2419,2223,1226,5229,0132,3836,05
kmax1,862,483,13,724,966,27,448,48,8810,16
snom22,53456810101212
α90°90°90°90°90°90°90°90°90°90°90°

Płatkowe powłoki cynkowe nanoszone nieelektrolitycznie należą aktualnie do najnowocześniejszych metod zabezpieczenia antykorozyjnego. W zależności od grubości stosowanej powłoki jej trwałość szacuje się nawet do 10 lat. Ze względu na całkowite wyeliminowanie wodorowania w procesie ocynku płatkowego, powłoka jest stosowana na śrubach, nakrętkach i innych elementach złącznych, posiadających twardość powyżej 10.9., które w procesie cynku galwanicznego lub ogniowego mogłyby pękać. Ogromną zaletą śrub cynkowanych płatkowo jest ich gładka powierzchnia, dzięki czemu można je stosować do precyzyjnego łączenia elementów. Elementy złączne cynkowane płatkowo znajdują szeroki wachlarz zastosowań w takich branżach jak motoryzacja, lotnictwo, energetyka czy przemysł.


Powłoka cechuje się:

  • Wysoką odpornością korozyjną, nawet 1000 godzin w komorze solnej do czerwonej korozji,

  • Całkowity brak Cr(VI),

  • Brak ryzyka nawodorowania detali,

  • Katodowa ochrona przeciwkorozyjna,

  • Technologia akceptowana przez branżę motoryzacyjną, energetyczną, lotniczą oraz wiodących dostawców we wszystkich dziedzinach nowych technologii,

  • Odpornością na organiczne rozpuszczalniki,

  • Odpornością na temperaturę do 180*C,

  • Możliwością różnych odcieni barw.

Produkt dodany do porównania